Ahoj všichni. Začínají prázdniny a já si trochu postěžuji. Chtěl jsem si vyřídit průkazku ISIC. Kvůli slevám, pojištění a tak vůbec. Protože jsem na škole v Brně, zvolil jsem brněnskou pobočku.
Vešel jsem dovnitř a rozhlídl se. Pěkný to tam mají. Samé slevy a výhodné nabídky a já si říkal, o co všechno jsem přicházel. Těšil jsem se, že budu jeden z těch, o které se bude GTS tak hezky starat. Za přepážkou byli dva mladí lidé, muž a žena. žena nedělala nic, muž si vyřizoval soukromý telefonát (slyšel jsem dost dlouhou část, abych to mohl tvrdit). Pak si mě konečně žena všimla. Otráveně se zeptala, co mám za problém. To jsem ji vyložil. Měl jsem několik vypečených dotazů na věci ohledně vlastnictví a používání karty. Slečna byla tak nepříjemná, že jsem to vzdal. ISIC je hezká věc, ale ne tolik, abych se nechal urážet nějakou krávou. Přežil jsem to bez výhod GTS do teď, snad to zvládnu i dál. Chápu, že udržení spokojeného zákazníka není pro firmu zaměřenou na studenty asi priorita, chápu, že GTS o nic nepřijde, když do jejich řad nevstoupím, chápu i, že nemohu soudit GTS podle dvou neprofesionálních zaměstnanců. Přesto chci alespoň napsat, že jsem moc nespokojený s tím, jak se mnou jednali. To se mi už dlouho nestalo. Fakt. Nic jiného dělat nemohu.