Úvodní stránka › Fóra › Plkárna › Pošpinená krása
- Toto téma obsahuje celkem 3 odpovědi. Do diskuze (1 diskutující) se naposledy zapojil uživatel Moravan a poslední změna proběhla před 12 roky.
-
AutorPříspěvky
-
-
milanHost
Pošpinená krása
Ženy majú byť pôvabné a krásne. Ich pôvab a krása majú vzbudzovať
v mužoch obdiv. Ale pozor! Existujú dva druhy obdivu, zodpovedajúce dvom
druhom krásy. Buď obdiv čistý a povznášajúci, vzbudzujúci úctu a
ušľachtilosť, alebo obdiv s podtónom nečistoty, chlipnosti a
zmyselnosti. Každý z nich zodpovedá presne takému druhu krásy, aký
žena svojim zjavom vyvoláva. A teraz otázka: Aký druh obdivu vyvoláva
krása súčasnej ženy?Ten čistý, vznešený, ušľachtilý a povznášajúci, alebo naopak ten
nečistý, nízky, pudový a poznačený zmyselnosťou? Naozaj nemusíme byť
príliš vnímavými na to, aby sme si na túto otázku dali až príliš
jednoznačnú odpoveď.Žena mala byť a má byť krásnou v prvom rade vnútorne. Jej
vnútorný, citový a myšlienkový život má byť naplnený predovšetkým
čistou snahou o vznešenú ušľachtilosť. Čistý vnútorný život je
totiž tou pôdou, z ktorej má vyrastať pravá krása ženy. A ak je
žena vnútorne krásna, musí sa to napokon prejaviť aj navonok. A to
úplne prirodzeným spôsobom, bez prehnanej potreby využívania akýchkoľvek
dodatočných skrášľujúcich prostriedkov.Žiaľ, ženy nešli touto správnou a zdravou cestou. Nesústredili sa
predovšetkým na budovanie krásy svojho vnútra, na čistotu a ušľachtilosť
svojho myslenia a cítenia, ktoré mali upriamiť k tým najvyšším a
najvznešenejším ideálom. Takéto niečo bolo väčšinou žien považované
za zbytočné márnenie času. Zavrhli cestu rozvíjania prirodzenej krásy,
vyrastajúcej zvnútra navonok a zamerali sa iba na rozvoj svojej vonkajšej
krásy a to bez takmer akéhokoľvek dôrazu na svoje vlastné vnútro.A tak namiesto cesty nahor bola zvolená cesta nadol. A hoci sú mnohé
ženy dneška niekedy naozaj veľmi krásne, ich krása je prázdnou a
povrchnou. Nemá totiž oporu v osobnej vnútornej kráse, oporu vo vnútornej
čistote a ušľachtilosti a preto je všetko iba povrchnosť a vonkajšie
pozlátko. Preto sa to zvrhlo iba na prázdnu vonkajšiu márnivosť,
vyzývavosť a zdôrazňovanie telesnosti.Na zdôrazňovanie telesnej krásy a zmyselnosti, ktorá v mužskej
časti populácie musí samozrejme vzbudzovať iba zmyselnosť a nečisté
chúťky. Lebo rovnaké môže vyvolávať a priťahovať iba rovnaké!
Povrchná, prázdna, vonkajšia, zmyselná a nečistá krása ženy preto
priťahuje a vyvoláva mužský obdiv zakalený nečistotou, chlipnosťou a
exponovanou telesnosťou.Dnešná žena chce byť „sexy“. Tým je povedané všetko!To je hodnota,
ktorou sa v súčasnosti meria a posudzuje krása ženy.Milé dievčatá a ženy! Naozaj necítite, že za daného stavu je každý
obdivný pohľad muža na vás vašim pošpinením? Vari naozaj má pre vás
vaša márnivá, povrchná túžba páčiť sa a upútavať na seba väčšiu
cenu, ako vaša vlastná, ľudská dôstojnosť? Vari vám naozaj tak veľmi
vyhovuje úloha estetického objektu, v ktorom muži vidia iba vaše
telo?Žena dneška je ponižovaná súčasnou módou, ale ona to nespoznáva.
Nespoznáva a neuvedomuje si svoje ponižujúce postavenie domnievajúc sa, že
to tak musí byť a že práve takto je to správne.Budúcnosť však patrí žene prirodzene pôvabnej a prirodzene krásnej.
Žene pôvabnej a krásnej predovšetkým vnútorne. Žene, ktorej vonkajšia
krása i spôsob jej odievania vyrastajú z vnútorných hodnôt a
vnútornej ušľachtilosti. Bude to ženská krása úplne iného druhu, než je
dnes. Krása povznášajúca a nabádajúca k ušľachtilosti. Krása,
ktorá dvíha a nie zatláča do špiny!V budúcnosti prežije iba pravá žena! Svoj budúci osud si každá
jednotlivá žena napokon sformuje prostredníctvom vlastného druhu krásy,
pretože jej osobný postoj k vlastnej kráse ju buď vysoko povznesenie,
alebo ju naopak zatlačí hlboko bahna a špiny, z ktorej už viac nikdy
nepovstane.http://kusvetlu­.blog.cz/ v spolupráci
s M.Š. -
SandoraHost
Tento článok znie ako z príručky pre ženy a devy niekedy z 20. – 30. rokov 20. storočia. Týmto nechcem povedať, že by sa s ním dalo iba nesúhlasiť.
Už v tých časoch, ktoré tento článok pripomína, však boli ženy neobyčajnej telesnej krásy, za ktorými muži chodili ako osy na malinovku… Pritom mnohých týchto mužov doma čakali cnostné ženušky ušľachtilej vnútornej krásy (ktorú mnohokrát nikdy nedobehla ich vonkajšia krása) s teplou večerou, nahriatymi papučami pre mužíčka a detičkami v zástupe. A stačilo to týmto mužom?
Súčasný kult tela, ktorý v spoločnosti panuje, je naozaj povrchný a hlúpy. No nemyslím si, že ho majú na svedomí práve iba ženy. Myslím si, že jeho zakladateľmi sú muži. Kde nie je dopyt, nie je ponuka. A tak muži rozumu mdlého a vôle chabej spolu so ženami rovnakej úrovne pestujú tento kult a všetko mu podriaďujú. Je to najmä „showbusiness“ – módni fotografi, fotografky, módni návrhári, návrhárky, modelky, herci, herečky, „missky“ a iné „celebrity“, ktoré by tak zhruba pred sto rokmi chodili po kanáloch, pričom dnes sú postavené na piedestál a sú dokonca mienkotvorné. Preto máme výpravné časopisy s takmer až úchylnými článkami o tom, ako má byť žena „sexy“, ako má žena zapôsobiť na svojho „pána úžasného“ v posteli, resp. ako má uviesť do varu samca pomaly akéhokoľvek živočíšneho druhu. Ale znova musím zopakovať, že kde nie je dopyt, nie je ponuka.
Preto pre dosiahnutie ideálu, ktorý je opísaný v článku, na ktorý reagujem, teda pre dosiahnutie budúcnosti, ktorá „patrí žene prirodzene pôvabnej a prirodzene krásnej“, „žene pôvabnej a krásnej predovšetkým vnútorne“, „žene, ktorej vonkajšia krása i spôsob jej odievania vyrastajú z vnútorných hodnôt a vnútornej ušľachtilosti“, pričom to bude „ženská krása úplne iného druhu, než je dnes“, „krása povznášajúca a nabádajúca k ušľachtilosti“ a „krása, ktorá dvíha a nie zatláča do špiny!“, by si mali vstúpiť do svedomia práve muži. Napríklad by mohli začať tým, že sa pri rozhovore nebudú ženám pozerať do dekoltu, ale do oči, že sa nebudú obzerať „za každou sukňou“ aj v prítomnosti svojho dieťaťa alebo partnerky, že nebudú ženy vyzliekať očami, pretože sú nadmieru obdarené sekundárnymi pohlavnými znakmi, pričom ich svojím odevom ani nezvýrazňujú, že nebudú pozerať na ženy, ktoré nemajú miery 90-60-90, alebo sú koruplentné ako na genetický odpad, že nebudú mať v zamestnaní v prítomnosti kolegýň lascívne a vulgárne narážky a podobne… -
AnonymHost
Hledám partu na koupi stadiónu,mám 1mln:links
http://www.cgdf.cz/cs/stadion-v-praskacce-na-prodej.html-
MoravanHost
„Kde nie je dopyt, nie je ponuka.“
Toto je stará, hrubě zjednodušená a často zcela neplatná teorie, která vůbec nebere v potaz vliv reklamy a manipulace. Ten „dopyt“ se dá i uměle vyvolat. Právě proto, že pokleslé až odpudivé typy „dnes sú postavené na piedestál“. Ale kdo je tam postavil? Ten „dopyt“? To asi ne. Drtivé většině mužů se líbí ženské spíše baculatější, ale přes 90% modelek má vyslovenou podváhu, jsou hubené až běda. Proč, když „dopyt“ si žádá jiné typy ?
Je to proto, že to, co lidi mají chtít určuje někdo jiný… „Dopyt“ s tím souvisí jen z malé části.
-
-
-
AutorPříspěvky