Hotel F1 – problém s rezervací

Úvodní stránka Fóra Ubytovny a kempy Hotel F1 – problém s rezervací

  • Toto téma obsahuje celkem 0 odpovědí. Do diskuze (1 diskutující) se naposledy zapojil uživatel Jakub a poslední změna proběhla před 12 roky a 11 měsíci.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 0 vláken odpovědí
  • Autor
    Příspěvky
    • #1955 Odpovědět
      Jakub
      Host

      Dobrý den, stala se mi taková nepříjemná věc.

      Chtěl jsem si zarezervovat Hotel F1 v Paříži, přes internet jsem si
      vytvořil rezervaci a když jsem ji chtěl zaplatit kartou VISA, několikrát se
      mi zobrazila hláška Transaction DENIED a nakonec se zobrazilo, že moje banka
      odmitá tuhle transakci. Řekl jsem si, že to zkusím s jinou kartou.
      Znovu jsem tedy udělal rezervaci přes internet, ale po kliknutí na Book se mi
      zobrazilo, že bohužel v daném termínu už nemají žádné volné
      pokoje. Řekl jsem si, že si to někdo asi rezervoval ve stejnou chvíli jako
      já a pokoj mi tak vyfoukl. Tak jsem si najel na jiný Hotel F1
      v Paříži, udělal rezervaci, provedl platbu druhou kartou – vše
      bez problému, došel mi potvrzovací email.

      Za asi 15 min mi ale došel další potvrzovací email, který
      potvrzoval ale mou první rezervaci, u které se zobrazila chyba
      několikrát a peníze mi byly odečteny z obou dvou karet –
      175 €.

      Podle mě to není má chyba, zobrazilo se, ze platba neproběhla tak jsem to
      tak i bral. To podle mě dokládá i fakt, že potvrzovací email
      první rezervace přišel až o hodně později než potvrzení druhé
      rezervace, kde přišel okamžitě.

      Psal jsem jim mail, kde jim tohle vysvětluji, ale už pátý den bez odezvy.
      Jak byste to řešily vy? Mám zkusit zajít do banky a zkusit platbu
      reklamovat?

Aktuálně je na stránce zobrazeno 0 vláken odpovědí
Odpověď na: Hotel F1 – problém s rezervací
Osobní informace: