Dobrý den, stala se mi taková nepříjemná věc.
Chtěl jsem si zarezervovat Hotel F1 v Paříži, přes internet jsem si
vytvořil rezervaci a když jsem ji chtěl zaplatit kartou VISA, několikrát se
mi zobrazila hláška Transaction DENIED a nakonec se zobrazilo, že moje banka
odmitá tuhle transakci. Řekl jsem si, že to zkusím s jinou kartou.
Znovu jsem tedy udělal rezervaci přes internet, ale po kliknutí na Book se mi
zobrazilo, že bohužel v daném termínu už nemají žádné volné
pokoje. Řekl jsem si, že si to někdo asi rezervoval ve stejnou chvíli jako
já a pokoj mi tak vyfoukl. Tak jsem si najel na jiný Hotel F1
v Paříži, udělal rezervaci, provedl platbu druhou kartou – vše
bez problému, došel mi potvrzovací email.
Za asi 15 min mi ale došel další potvrzovací email, který
potvrzoval ale mou první rezervaci, u které se zobrazila chyba
několikrát a peníze mi byly odečteny z obou dvou karet –
175 €.
Podle mě to není má chyba, zobrazilo se, ze platba neproběhla tak jsem to
tak i bral. To podle mě dokládá i fakt, že potvrzovací email
první rezervace přišel až o hodně později než potvrzení druhé
rezervace, kde přišel okamžitě.
Psal jsem jim mail, kde jim tohle vysvětluji, ale už pátý den bez odezvy.
Jak byste to řešily vy? Mám zkusit zajít do banky a zkusit platbu
reklamovat?