Úvodní stránka › Fóra › Dopravci a cestovky › CK Alena Černochová_2
- Toto téma obsahuje celkem 2 odpovědi. Do diskuze (1 diskutující) se naposledy zapojil uživatel
Anonym a poslední změna proběhla před 9 roky a 7 měsíci.
-
AutorPříspěvky
-
-
Vlastimil Starý
HostRovněž by odpadla nervozita řidičů při „pěchování“
našich zavazadel do zbylých dvou. Taktéž bychom si mohli s sebou vzít
lehátka, která takto musela zůstat doma. Tolik na úvod. Rozhodně se ale
chci bránit nařčení paní Černochové, že jsme: „neorganizovatelné,
vulgární a velice hlučné lidi“. Základní starostí CK paní
Černochové musí být dovést klienta do cílové destinace pokud možno
spokojeného. Co jíme a pijeme jí musí být naprosto lhostejné. Taktéž
verbální projevy klientů včetně hlasitého smíchu, pokud vadí jenom jí,
musí ignorovat! Rovněž nesouhlasím s tvrzením: „káva byla vždy
k dispozici“. V určitém okamžiku káva opravdu nebyla. Jeden
účastník si ji proto šel zakoupit do jiného autobusu a ostatní jej již
jen následovali… Za naprosto urážlivé považuji chování
profesionálních řidičů a potažmo CK Aleny Černochové při průjezdu
Maďarskem. Tady se jim „podařilo“ zabloudit! Ztráta času
3 hodiny, nepovažovali přitom za vhodné situaci vysvětlit, natož, aby
se omluvili! Komické je na tom to, že jsme byli neustále popoháněni
k dodržování jízdního řádu. To, že se CK za toto neomluvila,
považuji za nepřípustné. Výsledkem toho bylo, že 1200 km jsme jeli
celých 24 hodin! Rád bych také reagoval na argument nekomunikace
z důvodu: „protože se všichni dobře známe“. Paní
Černochová při zastávkách většinou vůbec nic nehlásila, zřejmě, aby
nerušila ani sebe samu… Pokud bude paní Černochová reagovat na tento
příspěvek, požaduji vysvětlení její reklamy: „Pro dopravu cestujících
používáme zájezdový autobus Renault, který je vybaven klimatizací, WC,
minibarem, kávovarem, audio-video DVD u autobusové dopravní firmy
Zdeňka Spáčila“. Konkrétně mě zajímá používání WC během jízdy.
Dále mě zajímá využití audia-videa, při současném přelepení monitoru
reklamou… Nakonec by mě zajímal důvod, proč nám nebyl zpřístupněn
třetí kufr autobusu. -
Vlastimil Starý
Účastníkpozn. Toto není reakce, ale začátek mého příspěvku viz výše
Reakce na názor paní Černochové z 10.10.2011:
Především nám byly k dispozici pouze 2 kufry autobusu, třetí nám nebyl otevřen! Jeho obsah nám nebyl znám. Pokud by nám byl tento třetí kufr otevřen, nebylo by nutné dávat spoluzavazadla na WC.-
Anonym
Hoststary je buzerant
-
-
-
AutorPříspěvky