CK Alena Černochová_2

Home Fóra Dopravci a cestovky CK Alena Černochová_2

  • Toto téma obsahuje celkem 2 odpovědi. Do diskuze (1 diskutující) se naposledy zapojil uživatel Anonym a poslední změna proběhla před 8 roky a 11 měsíci.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 1 vlákno odpovědi
  • Autor
    Příspěvky
    • #1834 Odpovědět
      Vlastimil Starý
      Host

      Rovněž by odpadla nervozita řidičů při „pěchování“
      našich zavazadel do zbylých dvou. Taktéž bychom si mohli s sebou vzít
      lehátka, která takto musela zůstat doma. Tolik na úvod. Rozhodně se ale
      chci bránit nařčení paní Černochové, že jsme: „neorganizovatelné,
      vulgární a velice hlučné lidi“. Základní starostí CK paní
      Černochové musí být dovést klienta do cílové destinace pokud možno
      spokojeného. Co jíme a pijeme jí musí být naprosto lhostejné. Taktéž
      verbální projevy klientů včetně hlasitého smíchu, pokud vadí jenom jí,
      musí ignorovat! Rovněž nesouhlasím s tvrzením: „káva byla vždy
      k dispozici“. V určitém okamžiku káva opravdu nebyla. Jeden
      účastník si ji proto šel zakoupit do jiného autobusu a ostatní jej již
      jen následovali… Za naprosto urážlivé považuji chování
      profesionálních řidičů a potažmo CK Aleny Černochové při průjezdu
      Maďarskem. Tady se jim „podařilo“ zabloudit! Ztráta času
      3 hodiny, nepovažovali přitom za vhodné situaci vysvětlit, natož, aby
      se omluvili! Komické je na tom to, že jsme byli neustále popoháněni
      k dodržování jízdního řádu. To, že se CK za toto neomluvila,
      považuji za nepřípustné. Výsledkem toho bylo, že 1200 km jsme jeli
      celých 24 hodin! Rád bych také reagoval na argument nekomunikace
      z důvodu: „protože se všichni dobře známe“. Paní
      Černochová při zastávkách většinou vůbec nic nehlásila, zřejmě, aby
      nerušila ani sebe samu… Pokud bude paní Černochová reagovat na tento
      příspěvek, požaduji vysvětlení její reklamy: „Pro dopravu cestujících
      používáme zájezdový autobus Renault, který je vybaven klimatizací, WC,
      minibarem, kávovarem, audio-video DVD u autobusové dopravní firmy
      Zdeňka Spáčila“. Konkrétně mě zajímá používání WC během jízdy.
      Dále mě zajímá využití audia-videa, při současném přelepení monitoru
      reklamou… Nakonec by mě zajímal důvod, proč nám nebyl zpřístupněn
      třetí kufr autobusu.

    • #5660 Odpovědět
      Vlastimil Starý
      Účastník

      pozn. Toto není reakce, ale začátek mého příspěvku viz výše

      Reakce na názor paní Černochové z 10.10.2011:
      Především nám byly k dispozici pouze 2 kufry autobusu, třetí nám nebyl otevřen! Jeho obsah nám nebyl znám. Pokud by nám byl tento třetí kufr otevřen, nebylo by nutné dávat spoluzavazadla na WC.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 1 vlákno odpovědi
Odpověď na: CK Alena Černochová_2
Osobní informace:




- Advertisement -Česká video produkce, vytváří i cestovatelské blogy!