Re: Upozornění

#5698
Yarda
Host

Vazeny pane, vsecny cestovni kancelare na svete maji vseobecne obchodni podminky, kde maji i storno podminky. Takze klient/jako ve Vasem pripade/ pokud nenastoupi z jakeho koli duvodu na svuj zaplaceny tour v den nastupu a predem to neoznami nemuze diktovat svevolne svoje podminky od toho jsou pravidla. Muzeme Vam ve Vasi situaci vyjit vztric a udelat toto : pokud budete mit zajem domluvime s provozovatelem lodge : Vas tour ktery jste neuskutecnili pricinou z Vasi strany muzete uskutecnit do jednoho roku , a to do 20 cervence 2016, nebo muzete sehnat nahradniky take maximalne do jednoho roku , a to do 20 cervence 2016. V obou pripadech je manipulacni poplatek 20% z ceny Vaseho tour. Toto je vynatek z vseobecnych obchodnich podminek :
Storno podmínky
Pro stornování objednávky produktu ze strany zákazníka platí tyto podmínky:
V případě, že chce zákazník stornovat objednaný produkt, je povinen o tom informovat CK písemně (výhradně dopisem). Při stornování objednaného produktu má CK právo na stornopoplatek, jehož výše je závislá na době storna a ceně stornovaného produktu.
Výše stornopoplatku:
počet dní před 1. dnem poskytnutí
objednaného produktu procento z ceny produktu
více než 41 dní 10%
40 – 31 dní 25%
30 – 21 dní 50%
20 – 11 dní 60%
10 – 5 dní 80%
méně než 5 dní 100%
Zákazník za sebe může sehnat náhradníka. Změnu jména lze provést do 5-ti pracovních dnů před 1. dnem poskytnutí objednaného produktu. Za registraci náhradníka uhradí zákazník CK manipulační poplatek ve výši 20% z ceny produktu. Registrace náhradníka méně než 5 dní před 1. dnem poskytnutí produktu je možná jen v případě dohody zákazníka s CK. Výše manipulačního poplatku je v takovém případě individuální. Zájezd může být stornován i ze strany CK, a to při nenaplnění kapacity zájezdu.