TOURPROPAG a EUROREGIONpropag bude hostit Písek

Město Písek ve spolupráci s agenturou CzechTourism pořádají ve
dnech 20. až 21. května 2008 soutěžní přehlídky propagačních
materiálů a tiskovin TOURPROPAG a EUROREGIONpropag. Záštitu nad akcí
převzal hejtman Jihočeského kraje RNDr. Jan Zahradník.

Město Písek ve spolupráci s agenturou CzechTourism pořádají ve dnech 20. až 21. května 2008 soutěžní přehlídky propagačních materiálů a tiskovin TOURPROPAG a EUROREGIONpropag. Záštitu nad akcí převzal hejtman Jihočeského kraje RNDr. Jan Zahradník.

Písek se již podvanácté stane místem dvoudenního pracovního setkání odborníků z krajů, turistických regionů, mikroregionů, regionálních agentur, měst, obcí a Asociace hotelů a restaurací, zkrátka všech, které spojuje problematika cestovního ruchu a jeho propagace. Hlavní body programu přibližuje Ludmila Koštová, vedoucí odboru kultury a cestovního ruchu Městského úřadu Písek: „Letos TOURPROPAG vyhlašuje soutěžní kategorie na téma plakát, leták/skládačka, mapa, kalendář a reprezentační publikace. Novinkou tohoto ročníku bude také kategorie podnikatelská propagační tiskovina, která by měla oslovit hoteliéry, restauratéry, majitele penzionů a širokou odbornou veřejnost podnikající v oblasti cestovního ruchu. Do této soutěže mohou být přihlášeny materiály vydané po 1. lednu 2007.“

Pátý ročník EUROREGIONpropagu vyhlašuje mezinárodní soutěžní přehlídku souborů tiskovin krajů a turistických regionů, která nabízí srovnání úrovně vydávaných tiskovin v ČR a zahraničí. Do soutěže mohou být přihlášeny materiály vydané po 1. lednu 2006.

Přehlídky včetně odborného programu se letos přesunují pod střechu nově zrekonstruovaného objektu písecké Sladovny. „V programu nebude chybět vernisáž výstavy soutěžních materiálů TOURPROPAG a EUROREGIONpropag a tradičního tourfora (diskusní kulaté stoly), tentokrát na téma: Organizace cestovního ruchu v rámci krajů ČR, Česká kuchyně – marketingový nástroj k propagaci ČR, Marketingová strategie regionálních propagačních materiálů nebo Efektivnost výroby regionálních propagačních materiálů. Již tradičně se může veřejnost setkat s odbornou porotou a pohovořit s ní na téma hodnocení soutěžních materiálů,“ říká ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška, který bude společně s náměstkem ministra pro místní rozvoj Jiřím Vačkářem hostem jednoho z kulatých stolů.

Zpestřením letošního ročníku bude návštěva protagonistů pořadu České televize Toulavá kamera. „Dramaturgyně a moderátorka Iveta Toušlová společně s kolegou Josefem Maršálem pootevřou dveře do zákulisí přípravy tohoto úspěšného pořadu České televize. A protože celá akce pojednává především o propagaci regionů České republiky, nemůžou zde kolegové z České televize chybět!“ vysvětluje Pavel Klicpera, vedoucí oddělení PR agentury CzechTourism.

Po vyhlášení závěrečných výsledků a ocenění vítězů se v prostorách Sladovny odehraje společenský večer, jehož mottem bude česká kuchyně, jedno z propagačních témat agentury CzechTourism pro následující roky.

Doprovodný program zahrnuje i takové lahůdky, jako je golfová akademie v rámci 2. ročníku turnaje Tourpropag Golf Cup 2008 nebo návštěva vybraných pamětihodností města zdarma. Překvapením pro všechny bude novinková soutěž „Poznej Písek jinak“.

Přihlášky a další informace najdete na webových stránkách www.tourpropag.cz

Více informací: Ing. Ludmila Koštová vedoucí odboru kultury a cestovního ruchu města Písek e-mail: ludmila.kosto­va (at) mupisek­.cz

Ing. Karin Šeligová, Ph.D. vedoucí mediálního oddělení a tisková mluvčí agentury CzechTourism e-mail: seligova (at) czecht­ourism.cz