Tragické dôsledky nepochopenia skutočnej podstaty vzkriesenia Krista

Úvodní stránka Fóra Plkárna Tragické dôsledky nepochopenia skutočnej podstaty vzkriesenia Krista

  • Toto téma obsahuje celkem 0 odpovědí. Do diskuze (1 diskutující) se naposledy zapojil uživatel milan a poslední změna proběhla před 5 roky a 5 měsíci.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 0 vláken odpovědí
  • Autor
    Příspěvky
    • #986 Odpovědět
      milan
      Host

      Tragické dôsledky nepochopenia skutočnej podstaty vzkriesenia Krista

      Ak ľudia vnímajú určité zásadné veci nesprávne a podľa toho sa potom
      vo svojom živote riadia, musia nevyhnutne kráčať nesprávnou cestou, na
      ktorej konci ich čaká tragédia. A presne tak je tomu aj s pohľadom
      na vzkriesenia Krista. Viera kresťanov totiž v tomto prípade
      nekorešponduje so zákonmi univerza, to jest s tým, ako
      v skutočnosti vstal Ježiš z mŕtvych.

      Kresťania veria, že vstal vo svojom hrubohmotnom, fyzickom tele.
      A toto svoje presvedčenie potvrdzujú trebárs katolíci na každej omši,
      kde sa vo vyznaní viery modlia: „verím vo vzkriesenia tela a v život
      večný“. Veria teda, že rovnako, ako podľa nich vstal Ježiš vo svojom
      fyzickom tele, rovnako aj oni vstanú z mŕtvych vo svojom súčasnom,
      fyzickom tele, a v ňom budú žiť večne.

      Skúsme však teraz podrobiť ich vieru hlbšiemu skúmaniu a polome si
      otázku: Je možné fyzickému a materiálnemu telu človeka prejsť cez
      zamknuté dvere? V evanjeliách je totiž zaznačené, že keď sa
      učeníci po smrti Krista tajne stretli, v strachu pred židmi zamkli za
      sebou dvere. A ako sa začali modliť, zrazu sa medzi nimi objavil ich
      Majster.

      Mnohí určite namietnu, že Ježiš robil počas svojho života veľa
      zázrakov, takže takéto niečo by pre neho nemalo byť problémom. Na tomto
      mieste je ale treba zdôrazniť, že zázraky, ktoré robil Pán, boli
      v skutočnosti úplne iného charakteru, než sa ľudia nazdávajú. Nešlo
      totiž o žiadne činy ľubovôle, ale o prísne zákonitý dej.
      Všetko sa vždy dialo v dokonalom zohľadnení zákonov, na základe
      ktorých funguje univerzum. Či už ide o zákony fyzické, alebo
      o zákony duchovné. Oboje boli do podstaty fungovania stvorenia vložené
      samotným Stvoriteľom. A jeho Syn Ježiš zvlášť zdôrazňoval, že na
      Zem neprišiel žiadne zákony rušiť, ale naopak, naplňovať. Preto sa
      narodil ako človek, preto bol podrobený hladu, smädu, únave,
      i všetkému ostatnému, čomu je podrobený každý z nás vo
      fyzickom tele.

      A to teda znamená, že ak nikto z ľudí nemôže prejsť do
      miestnosti cez múry, alebo cez zamknuté dvere, nebolo to možné ani
      Ježišovi v hrubohmotnom tele, rešpektujúcom fyzikálne zákony jeho
      Otca.

      Ale pozor! Je veľmi jednoduché a ľahké prechádzať cez zamknuté dvere
      v tele jemnohmotnom! A práve v tomto jemnohmotnom tele vstal
      Ježiš Kristus z mŕtvych! Práve v tomto jemnejšom tele mu bolo
      možné po štyridsiatich dňoch vystúpiť na nebesia tak, ako ho videli jeho
      učeníci, aby nakoniec, v tých najvyšších výšinách odložil aj
      svoje jemnohmotné telo, a vo svojej čistej, božej podstate sa znovu zjednotil
      s Bohom Otcom, po pravici ktorého kraľuje na večné veky.

      No a jedine týmto spôsobom, akým bol vzkriesený Kristus a vystúpil na
      nebesia, jedine týmto spôsobom môže byť vzkriesený a vystúpiť na nebesia
      každý človek, ktorý žije podľa jeho učenia! To znamená, že aj on bude
      po svojej fyzickej smrti najskôr vzkriesený v jemnohmotnom tele, aby
      v ňom potom začal pozvoľna stúpať k výšinám, a nakoniec, aby
      v tých najvyšších výšinách odložil aj svoje jemnohmotné telo a
      vstúpil vo svojej čistej duchovnej podstate do blízkosti Najvyššieho. Do
      jeho kráľovstva nebeského! Do večnej ríše Ducha!

      Lebo do kráľovstva Ducha je možné vstúpiť len duchu človeka! Veď
      predsa fyzické, materiálne a hrubohmotné telo je len z prachu zeme a na
      prach sa nakoniec aj obráti.

      A práve preto je nesmiernym nešťastím, ak ľudia veria, že budú
      k životu večnému vzkriesení vo svojom hrubohmotnom tele a v tomto
      zásadnom omyle sa neustále utvrdzujú, ako trebárs katolíci v modlitbe
      vyznania viery. To však musí mať za následok, že si títo ľudia po
      fyzickej smrti odnesú svoje presvedčenie aj do jemnohmotnosti. A ich
      mylné presvedčenie ich bude zadržiavať od skutočného duchovného vzostupu.
      Nedovolí im totiž stúpať k výšinám Ducha, ale bude ich stále
      držať iba tam, kde očakávajú splnenie svojho vzkriesenia. Čiže
      v blízkosti najhrubšej hmoty.

      Pohnúť sa ďalej a odpútať sa z dosahu najhrubšej hmotnosti však
      budú môcť jedine vtedy, ak sa zbavia svojho chybného presvedčenia. Ale to
      bude nesmierne ťažké, pretože tak sa to predsa modlili na každej omši a
      takto ich to učili nimi rešpektované, duchovné autority.

      Svojim dlhodobým zotrvávaním v blízkosti najhrubšej hmotnosti sa
      však vystavujú veľkému nebezpečenstvu. Nebezpečenstvu definitívneho
      zániku vlastnej osobnosti! Všetko hmotné je totiž podrobené vzniku a
      zániku. Lebo tak, ako vznikne naše fyzické telo a potom zanikne a premení sa
      v prach, tak sa stane i s telom zvieraťa i s každou rastlinou.
      Ale tak isto sa stane aj s našou planétou, s našou slnečnou
      sústavou, ba dokonca aj s jemnohmotnými svetmi, obývanými ľudskými
      dušami. A preto bude musieť byť podrobené zániku i každé
      vedomé ľudské ja, ktoré sa nedokázalo včas odpútať od hmoty a zostalo
      s ňou zviazané. Zviazané buď prostredníctvom rôznych omylov a dogiem,
      ktorým kŕčovito verí, alebo prostredníctvom rôznych materialistických
      vášní, žiadostí a sklonov, od ktorých sa nedokáže odpútať.

      Uniknúť osudu rozkladu hmoty môže len ten, kto dokáže zrealizovať
      svoje vlastné vzkriesenie z hmoty tak, ako nám to svojim vzkrieseným
      ukázal Kristus.

      To znamená, že ak bude na Zemi žiť, myslieť a jednať v súlade
      s učením Spasiteľa, po fyzickej smrti začne vo svojom jemnohmotnom tele
      okamžite stúpať na nebesá, aby v najvyšších výšinách odložil aj
      jemnohmotné telo, a vo svojej čistej duchovnej podstate vstúpil do
      kráľovstva Ducha, ktoré je večné, a preto v ňom už nič nepodlieha
      vzniku ani zániku tak, ako je tomu v hmotnom, alebo v jemnohmotnom
      svete.

      Vzkriesenie Ježiša Krista a jeho nanebovzatie musí byť preto poznané
      tak, ako k nemu v naozaj došlo a ako to korešponduje so zákonmi
      univerza, vloženými do neho jeho Otcom nebeským.

      Kto ale tieto veci odmieta poznať, kto sa kŕčovito drží omylu, pretože
      tak ho to učia duchovné autority, odnesie si svoj omyl so sebou na takzvaný
      druhý svet. A ak svoj omyl ani tam nedokáže prehliadnuť a zriecť sa
      ho, stane sa mu nakoniec záhubou a zničením, pretože ho bude neustále
      zadržiavať v blízkosti najhrubšej hmoty až do chvíle, kedy sa hmotné
      svety začnú rúcať sami v sebe. A konečný zánik hmotnosti, to
      jest jej hrubohmotnej i jemnohmotnej časti, bude potom nevyhnutným
      zánikom každej osobnosti, ktorá v hmotnosti z akéhokoľvek dôvodu
      uviazla, a nedokázala sa od nej včas odpútať a uniknúť do bezpečia
      kráľovstva nebeského.

      Názvoslovie:

      Hrubohmotnosť: Fyzická a materiálna realita, v ktorej sa nachádzame
      v súčasnosti.

      Jemnohmotnosť: Jemná materiálna realita, do ktorej odchádza naše vedomie
      po fyzickej smrti. Kresťania ju nazývajú očistcom.

      Jemnohmotnosť má veľa úrovní a každý sa dostane do takej, ktorá
      presne zodpovedá mravnej a duchovnej výške jeho osobnosti. Existujú
      jemnohmotné úrovne nízke, totožné s takzvaným peklom a jemnohmotné
      úrovne vysoké, plné radosti a ušľachtilosti. Napriek tomu to však ešte
      stále nie je nebo, ani takzvaný raj. Sú to len vysoké úrovne
      jemnohmotnosti.

      Raj, alebo duchovná ríša: Nachádza sa nad hmotnosťou, konkrétne nad jej
      jemnohmotnou časťou. Dostať sa do raja môže len človek, ktorý sa vo
      vysokých jemnohmotných úrovniach zušľachtí natoľko, že môže odložiť
      aj svoje jemnohmotné telo, a vo svojej čistej duchovnej podstate vstúpiť do
      raja

      Celé je to veľmi podobné tomu, ako keď na zemi fyzicky zomrieme. Tým
      dochádza k odloženiu nášho fyzického tela a nášmu vzkrieseniu
      v jemnohmotnosti, alebo na takzvanom druhom svete. Rovnako teda aj vo
      vysokých úrovniach jemnohmotnosti, po svojom maximálnom zušľachtení
      odložíme i svoje jemnohmotné telo a prežijeme vlastné vzkriesenie
      v ríši Ducha. A práve toto naše vzkriesenie z hmoty do
      večnej ríše Ducha je skutočným zmyslom celého nášho bytia.

      Posledný súd: Čas začiatku prirodzeného rozkladu hmotného univerza, a
      to ako jeho hrubohmotnej, tak aj jemnohmotnej časti. Kto sa do tejto doby
      z akéhokoľvek dôvodu nedokáže odpútať od matérie a vstúpiť do
      večnej ríše Ducha, odsudzuje sám seba k zániku v nevyhnutne
      nasledujúcom, rozkladnom procese hmotného sveta.

      http://kusvetlu­.blog.cz/ v spolupráci
      s M.Š.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 0 vláken odpovědí
Odpověď na: Tragické dôsledky nepochopenia skutočnej podstaty vzkriesenia Krista
Osobní informace: